- You had me at hello

En vanlig skoldag idag då, förutom att på första lektionen då vi hade naturkunskap fick vi gå ut i skogen och leta efter olika blommor, träd och växter haha. Inte så kul när man precis vaknat och när det är så kallt ute som det brukar va på morgonen nu för tiden. Annars gick skoldagen ganska snabbt, slutade vid 3. Gick då en sväng på stan med Dajana, köpte present till min mamma som fyller 39 år imorron! Hon börjar bli gammal haha :) Grattis iallafall älskade bästa mamma, om jag inte hinner blogga imorron eller nåt sånt ♥

Imorron kommer jag iallfall ha fullt upp, går i skolan till 4, sen halv 5 har jag ett möte, sen kl 7 ska jag ut och äta med familjen. Och jag måste hem efter mötet! Kanske möjligtvis hinner blogga efter vi kommit hem från restaurangen, men kommer troligtvis vara helt slut då.

Bloggar snart igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0