- Sp1a

Nu är det så att jag fått reda på vilka som ska gå i min nya klass, och jag känner faktiskt väldigt många redan nu, det är ganska många från förra skolan, så det känns bra, såhär ser min nya klass ut (om någon som läser min blogg står med på den här listan, KOMMENTERA!):

Andreas Svensson
Arijana Tankovic (gick på min förra skola)
Azra Mlivic
Beatrice Johansson
Beatrice Lämsä Johansson
BryanStiven Renqifo Aquado
Caroline Ståhl
Dajana Horacek (yey :D)
Daria Molchanova
Erna Zejnilagic
Geraldy Sudzuki Sudzuki
Isabelle Andersson (gick i min förra klass)
Jakob Stenliden
Jasmin Saleh
Jessica Karlsson
Johanna Liljekvist
Julian Rahme
Maria Berglund
Martin Högstedt
Matilda Numar
Mehmed Alendar (gick på min förra skola)
Miki Tasevski (gick i min förra klass)
Philip Thörnfeldt
Robin Pettersson (gick på min förra skola)
Selma Samliija
Susanna Moen
Wictoria Lejonkvist (gick på min förra skola)
Viktoria Boman
Zana Morina

Jag är jättenöjd eftersom jag känner många sen innan, sen är jag så himla glad över att jag och Dajana hamnade i samma klass! :)


Kommentarer
Postat av: wictoria

jaaa :d

2009-08-16 @ 16:09:13
URL: http://wictooriaa.blogg.se/
Postat av: zana

bäästa klassen!:D

2009-08-16 @ 18:36:16
Postat av: Lovisa

Hur fick du reda på din klass? :o Jag har försökt leta runt men hittar inget alls!

2009-08-16 @ 20:37:36
URL: http://lovisaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0