- Sommaren 2009

Jag hade väldigt höga förväntningar på den här sommaren, och som alltid när man har för höga förväntningar kan man lätt bli besviken. Och den här sommaren levde verkligen inte upp till mina förväntingar. Visst har jag hittat på en massa kul, bla varit i Stockholm med Merdin där vi shoppade och sen Gröna lund, sen har jag haft många roliga nätter med Dajana, varit på Gotland med Merdin och familjen, solat och badat väldigt mycket när det varit fint väder, festat mycket, shoppat som aldrig förr, många myskvällar med Dajana + massa mer. Har hittat på en hel del, men ändå inte på något sätt, bara varit hemma här i Norrköping liksom. Hade väldigt gärna velat åka utomlands, Sveriges väder är ju inte världens bästa. Så nästa sommar blir det att åka utomlands, det har jag bestämt mig för. Jag och Dajana skulle ju ha åkt ner till Montenegro för att hälsa på Merdin och massa mer folk, vi skulle haft så himla roligt där verkligen, allt var klart men det blev strul med flyget och biljetterna så vi kunde inte åka. Det är nog därför jag är ganska besviken nu också, tror att det hade blivit väldigt mycket roligare om vi faktiskt åkte ner. En helt okej sommar tycker jag nog ändå :)

Lite bilder från sommaren:







Nu orkar jag inte lägga in mer bilder haha, har så himla många. Avslutar med en liten sånhär:

sommaren 09s slut närmar sig med stora steg.
gör den här listan om du inte vill ha en jävligt dålig höst 09.


- hur många badturer gjorde du: hm, inte så många faktiskt. I himpa poolen ganska många gånger men bara 1-2 gånger i sjö/hav.
- vilken låt påminner dig om sommaren 09: PITBULL - I KNOW YOU WANT ME
- vad var det bästa med sommaren 09:  hm, allt roligt jag haft med Dajana kanske.. eller Gotland med Merdin också :)
- och vad var det sämsta: att jag & Dajana aldrig åkte till montenegro.
- blev du kär: har varit kär i några år och det höll i sig även under sommaren haha.
- vad önskar du att du kunde gjort mer: åkt utomlands!
- vem umgicks du med mest: Dajana.
- skadade du dig: nja, inget ja minns direkt.
- saknade du något/någon:  ja verkligen.
- hur många kysste du: Merdin.
- vart reste: Ingenstans utanför Sverige. Men i Sverige blev det Sthlm & Gotland.
- vem var den roligaste personen: hm, många!
- sommaren 09s snygging: Jag såklart :D
- sista frågan, har sommaren 09 varit bra - jadå, helt okej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ljuger så du tror dig själv

2009-08-18 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0