- Skolstart

Första dagen på Kungsgård för mig idag då, först var det upprop i aulan och sånt, sen träffade vi våra mentorer och fick massa information & sånt. Min klass verkar ganska bra, känner ju ganska många :) Lite ovant är det ju, lilla Victoriaskolan och sen Kungsgård är en väldigt stor skillnad måste jag säga, haha. Svårt att hitta bland alla korriodorer tycker jag, men det kommer väl med tiden! Började kl 10 idag och slutade 1 så det var inte en så lång dag. Imorron börjar vi däremot halv 9, undra hur jag ska orka vakna alltså, sen slutar vi kl 2. Imorron är ytterlige en informationsdag. Men en konstig sak är att vi ska ha prov imorron :S Blev lite smått chockad när jag hörde det, prov andra dagen känns ju inte så kul. Men det var tydligen något svenskaprov man skulle göra för att se ungefär hur vi ligger till i svenska och för att kunna se vilka som ska ha svenska 2 osv. Tur att det inte var matte iallafall!

Så nu är sommarlovet slut då, sjukt snabbt gick det, som alltid. Tänkte sammanfatta mitt lov i ett inlägg lite senare.

Hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kommer ha ett sånt prov i matte å engelska oxåå!

2009-08-18 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0