- Partyhelg

Förlåt för min dåliga uppdatering men har haft fullt upp nu i helgen. I fredags var jag & Dajana på fest, mycket trevligt :) Tog en taxi dit eftersom det regnade så mycket, men på vägen hem fick vi gå, haha när vi kom fram till Norrtullsgrillen där vi alltid äter vår nattmat var vi helt dyngsura. För er som inte visste har Norrtullsgrillen på Kungsgatan öppet till 04.00 varje fredag&lördag, alltid fullt med folk om nätterna är det där!

Igår kväll var det stor kräftfest hemma hos mig, eller ja, mina föräldrar hade festen men jag & Merdin var här och hade kul vi också! Runt 10 kom Nuhi & Esat och hämtade oss, sen åkte vi till Kungsgatan och träffade Dajana, sen blev det stan för att se på fyrverkerierna, åka karuseller & så! Åkte Virvelvinden och Over the top tror jag att den hette :) Sen runt 1-2 blev det att dra sig hemåt.

Idag har jag sovit hela dagen faktiskt, är helt död, som alltid på söndagar. Snart ska jag ta en dusch och förbereda mig lite inför morgondagen, skola igen ju. Hörs snart, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0