- Nytt

Min älskade nya lilla skinnjacka i mc modell, den ser inte lika snygg ut på bild som den är i verkligheten, den sitter så otroligt bra på också, riktigt tajt, liten och kort är den, LOVE IT! Snygga detaljer på den också som man inte ser på bilden.
På bilden har jag knäppt jackan hela vägen upp men den är snyggast när den är öppen eller bara lite knäppt.

Den är iallafall från Ginatricot och den kostar 599 kr.



Stor, mysig kofta från Ginatricot - 199 kr.



Lång kofta i "hängig" modell från Ginatricot - 199 kr.




2 nitarmband från Lindex - 59.50 kr st.



Jeans med lite slitningar från Bikbok - 250 kr på rean (egentligen 500 kr).



Maybellines nya mascara "Lash stiletto" - 139 kr.



Sen köpte jag ju även hårfärg som jag nämde i det tidigare inlägget men vilken färg jag ska färga får va en hemlighet en liten stund till :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

midje kjolen då hehe ? :)<3

2009-08-14 @ 21:49:58
Postat av: Anonym

eller oj det var midjekort jacka ja läste fel ehhe förlåt*

2009-08-14 @ 21:50:38
Postat av: ellinor

fina saker dy har köpt:P

2009-08-14 @ 22:10:43
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lite nyfiken, men vart får du pengar ifrån för att shoppa så som du gör? generösa föräldrar? :P

2009-08-15 @ 15:44:39
Postat av: Anonym

måste bara fråga, mascaran du köpte, den nya lash stiletto, är den bra ? om du har börjat använda den? för ja har funderat på att köpa den sen den kom ut men vågar inet chansa på att byta mascara :)

2009-08-21 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0