- Nails & hair

Imorron ska jag ha en liten göra-mig-snygg(are)-dag. Ska fixa mina naglar, min kusin från Thailand och min moster är här och dom är nämligen utbildade till sånt och kan göra gelenaglar, fibernaglar & allt sånt där. Dom har även allt material till sånt så dom har olika diamanter och mönster som man kan göra på naglarna, men jag ska nog göra klassisk fransk manikyr på mina naglar, men ska göra dom lite längre än vad dom är nu. Kul att få det gratis av någon som verkligen kan det, när jag vill! :)

Sen ska jag även färga håret, färgen förblir hemlig. Ni får se när det är klart!

Så det blir en liten makeover för mig imorron, tror iallafall att på håret kommer det blir en riktigt stor skillnad. Hoppas bara det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0