- Min nya hårfärg

Jag kom på att jag helt glömt bort att berätta för er att jag färgat håret! Gjorde det i söndags eller måndags tror jag, minns inte riktigt. Den här gången fick det bli mörkbrunt, eftersom jag var trött på min ljusa färg och min mörka utväxt. Kändes mycket fräschare med mörkt faktiskt, och jag är jättenöjd! Det går dock inte att fånga färgen på bild, blixten gör den för ljus och ja, det går helt enkelt inte att se. Hårfärgen jag köpte heter Kastanj, det är mörkbrunt med litelite rött i. Det blev en ganska stor förändring faktiskt, tog ett tag innan jag vande mig :)

Nästan exakt såhär ser min nuvarande hårfärg ut:

lindsay-lohan-picture-1.jpg image by Rajarkillen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0