- Måndag

Jag är helt slut! Imorse var jag skitpigg, det kan ha berott på att jag sov till 12 igår på morronen, sen åkte jag hem och sov från 2-7 på kvällen, sen gick jag och la mig vid 10 och sov hela natten utan att vakna en enda gång, så jag hade fått ordentligt med sömn iallafall! Men nu är jag trött igen, det kan nog bero på en seg skoldag. Våra måndagar består nästan bara av raster, bla en 2 timmar rast + en lång lunchrast, så det blev att gå ner en sväng till stan med Dajana & Bryan, vi åt på Chicken och Wooktime. Eller Dajana åt på Chicken och jag på Wooktime haha :) Sen slutade vi vid kvart över 3. Åkte hem direkt eftersom jag är så seg, sitter och tittar halvt på The Hills samtidigt som jag läser lite bloggar & sånt. GUD VAD JAG HATAR SPENCER! Han påminner mig jävligt mycket om en speciell person haha. Jävligt falsk och omogen, en riktigt idiot som bara vill förstöra för alla! Var bara tvungen att säga det. Menmen :)

Jag har ÅNGEST. För jag har typ inga pengar och jag vill shoppa en massa höstkläder & skor! Får vänta tills pappa vill va gullig och köpa lite välbehövliga höstgrejer till mig, om du läser det här pappa så vet du nu att jag väntar! Haha ♥

Menmen, nu ska jag forsätta se på The Hills, bloggar snart igen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0