- Lite höstnytt i garderoben

Lila stickad tröja från Monki - 300 kr.



Blå, leopardmönstrad lång kofta från Vero Moda - 350 kr.



Grå kofta i hängig modell från Ginatricot - 199 kr.



Svart stickad tröja från Monki - 300 kr.



Mörkgrå stickad tröja från Ginatricot (har likadan i vit och orange) - 149 kr.



Brun (den ser grå ut på bilden) hängig kofta från Ginatricot (likadan som den gråa lite längre upp, har även en svart sen tidigare) - 199 kr.



Grå jeansleggings från Veromoda - 250 kr.






Det var allt för den här gången :) Som ni ser har jag köpt väldigt mycket tjocka stickade tröjor i mörka och höstiga färger, men det är ju sånt man behöver nu, och på hösten tycker jag mest om mörka färger som svart, grå & lila tex. Vad tycker ni om mina köp då? Något som var extra fint? Vore kul att veta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt va väldigt snyggt! :)

jag tyckte verkligen om den leopardmönstrade koftan från vero moda, fanns den i några andra färger? :)

puss <3

2009-08-29 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0