- Läsarfrågor

frida om - I'm back!:
Vilken linje ska du gå på gymnasiet ? :)
- Samhäll :)

Emelie om - Bilder från Gotland:
Jätte fina bilder! En fråga, vart är din väska ifrån? Den var jätte fin! :)
- Tack! Den är ifrån MQ :)

Anonym om - Knock you down:
vad haru for storlek pa dina converse
- 36 eller 37, vet inte säkert, orkar inte gå och titta :)

evathediva om - "Gammal" outfit:
hej carro , jag läser din blogg regelbundet och tycker det är jätte kul att läsa dina inlägg man tröttnar liksom aldrig , Jag har en läsar fråga !
jeansen som du har på dig på bilden tycker jag är jätte fina och jag har letat så mycket för att hitta jeans i alla fall i samma färg , du kanske köpt jeansen från bik bok för länge sen , men du kanske vet vart man kan hitta liknande ?

- Dom är ifrån Bikbok och jag köpte dom förra sommaren, så det är nog inte så stor chans att dom finns kvar haha. Har faktiskt ingen aning om vart man kan köpa liknande jeans i den färgen, men Bikbok har många snygga jeans i många olika modeller och färger, så kolla där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0