- Läsarfrågor

adde. om - Läsarfrågor:
vart färgade du dig till ljusbrunt? och hur mkt kostade det? :)
- Jag färgar mitt hår på Mates på Drottninggatan när jag inte färgar det hemma. Att färga kostar 800-1000 kr där.

Anonym om - Lite höstnytt i garderoben:
allt va väldigt snyggt! :)
jag tyckte verkligen om den leopardmönstrade koftan från vero moda, fanns den i några andra färger? :) puss <3

- Tack! Den fanns bara kvar i blått, men den har funnits i brun & grått och säkert några mer färger. Jag hade hellre velat ha en brun eller grå men det fanns bara en enda blå kvar i M, så det fick bli den!


Kommentarer
Postat av: M

har du några film&musik tips ? :)

2009-08-30 @ 19:54:35
Postat av: Anonym

UPPTADERAAA!

2009-09-02 @ 18:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0