- Läsarfrågor

Anonym om - The Voice 09:
vilken tid börjar den ?
- The Voice konserten börjar kl 20.00 och håller på till 23.00 :)

Anonym om - Update:
vet du någon mer som ska gå samma linje som du?
- Hm ja, Dajana och 2 st till från min förra klass, Isabelle och Miki. Men det är dom enda jag vet.

Anonym om - Update:
Jag läste i ett tidigare inlägg att du har ca 200 läsare per dag.
Hur har du gjort för att få så många läsare? jag själv har en blogg på ca 25 läsare. Har du något tips till hur jag kan göra för att få mer läsare? :)
- Jag har inte gjort något speciellt alls faktiskt, dom flesta som läser min blogg är såna här i Norrköping som känner mig eller som vet vem jag är. Men en sak jag varit ganska duktig på är att skriva min bloggadress på många olika hemsidor tillexempel Bilddagboken & Facebook, även på MSN och sånt, det gör ju att folk hittar hit. Annars har jag inte gjort något speciellt :) Hm, tips för att få mer läsare.. här i bloggvärlden gäller det att man är speciell och skriver om lite speciella saker, annars är det svårt att bli stor. Jag själv har ju en ganska vanlig blogg, skriver om vanliga saker osv. Men jag vet inte riktigt, du borde inte fråga mig om det, fråga Kenza eller någon annan, hehe!

Anonym om - Update:
vilken skola ska du börja på?
- Kungsgård :)

Kommentarer
Postat av: seelmaa

höh, vi ska gå i samma klass :P

2009-08-15 @ 09:43:44
URL: http://alwaysthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0