- Läsarfråga

Anonym om - Nytt:
måste bara fråga, mascaran du köpte, den nya lash stiletto, är den bra ? om du har börjat använda den? för ja har funderat på att köpa den sen den kom ut men vågar inet chansa på att byta mascara :)
- Ja, den är faktiskt bättre än vad jag trodde! Trodde inte att någon skulle slå min älskade Telescopic som gör fransarna så långa och separerade, hatar dom där som ska ge volym och sånt, det blir ju bara klumpigt, men iallafall, Lash Stiletto är definitivt värd att testa! På mina fransar funkar den iallafall jättebra, och fransarna blir långa och separerade. Men för mig var det ingen större skillnad på Telescopic och Lash Stiletto så jag kan lika gärna byta lite emellan dom två!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken av teleskopic är bäst då, den bruna eller den silvriga (:

2009-08-23 @ 21:58:35
Postat av: Anonym

Förlått,, men din blogg börjar bli tråkig igen :(

2009-08-24 @ 14:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0