- I'm back!

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte skrivit på så länge, men jag har varit på Gotland i 1 vecka, och hade inte tid att skriva innan heller, det blev väldigt stressigt för vi bestämde att vi skulle åka typ dagen innan vår båt gick. Men jag lever iallafall, såg att ni blivit lite oroliga haha! Har haft en jätterolig resa med familjen + Merdin, med mycket sol och bad och massa annat. Har en massa bilder att visa er senare, ska även svara på massa läsarfrågor och sånt, men först måste jag packa upp och fixa här hemma, så ni får ha lite tålamod.

Idag fyller min bästa vän Dajana 16 år, grattis älskling! Hoppas att du får världens bästa födelsedag, och imorron ska det firas!

Jag kommer nog inte kunna uppdatera så mycket dom närmsta dagarna, kommer ha fullt upp, imorron ska jag till stan och förhoppningsvis shoppa lite, sen på kvällen blir det att fira Dajana och sen har det ju blivit jättefint väder nu igen, och det kommer nog inte hålla i sig så länge så jag ska passa på att spendera så mycket tid utomhus som möjligt.

Vi hörs snart igen, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL att du är tillbaka igen!:)

2009-08-07 @ 12:33:55
Postat av: Anonym

tack älskling <3<3<3

2009-08-07 @ 13:42:23
Postat av: frida

Vilken linje ska du gå på gymnasiet ? :)

2009-08-09 @ 12:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0