- Bilder från Gotland

Dålig uppdatering dom sista dagarna som jag sa, men har haft fullt upp. Har firat Dajana, fikat, varit på thaifest, shoppat och en hel del annat.

Iallafall, nu ska ni få se lite bilder från Gotland :)

På restaurang "Isola Bella" i Visby.



Vi i Botaniska trädgården i Visby.



Vid havet i Hamra/Holmhällar.



Gotland är känt för sina "raukar".





Medeltidsveckan.






 
At O'learys.



Underbart.


 
På stranden.



En osminkad Caroline :)



Merdin ville så gärna ha ett kort på honom & Villavillekulla, så det fixade jag! För er som undrar är det här på Kneippbyns sommar&vattenland.







Gokart.



Har massa mer bilder, men orkar inte lägga in mer just nu. Har också endel roliga bilder från pappas kamera som jag vill visa nån annan gång.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte fina bilder! En fråga, vart är din väska ifrån? Den var jätte fin! :)

2009-08-09 @ 12:08:22
Postat av: Anonym

din pojkvän är en riktig heting

2009-08-14 @ 18:00:32
Postat av: Anonym

den där oranga tröjan som du har på dig finns den fortfarande i gina tricot? jag hittar den inte :O :)

2009-08-17 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0