- Angela Lindvall för H&M

När jag var på H&M i Maxi tog jag med mig en gratistidning hem, H&M magazine eller vad den nu heter, i den hittade jag sjukt mycket fint, älskade dom här bilderna på Angela Lindvall, riktigt riktigt fina kläder & fin styling! Snygg är hon också!

Angelahm12 

Åh, älskar kläder med paljetter, och den här paljettjackan är snyggsnyggsnygg!

Angelahm8

Är kär i tröjan under, nitar eller något liknande på axlarna, sen kostar den bara 149 kr också! Jeanser ser också ut att vara riktigt snygga.

Angelahm4 

SJUKT snygg skinnjacka, lite för dyr för mig bara, tror den kostar ca 1500-2000 kr. Paljettlegginsen har jag sett i butik och dom kostar bara 149 kr.

Angelahm10 
Den snygga paljettjackan igen.

Angelahm9 

Sjukt snygga bilder och kläder eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

på tröjan på 3 bilden så är det inte nitar utan det är bara två stycken broscher dom satt dit. Smart sätt att hotta upp en tröja på! :)

2009-08-25 @ 06:56:06
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0