- We both know that the story's ending

Six billion people in the world.
Six billion souls.
And sometimes, all you need is one.



Jag är kluven. En del av mig vill att allt ska bli som förut, vill lita på dina ord, tro dig när du säger "jag ska aldrig mer göra nåt liknande, jag ska ändra på mig". Men den andra delen av mig säger att jag inte ska va så dum och gå på det ännu en gång för att sedan stå där ensam & sårad i slutet.

Jag har glömt hur det brukade vara ..

Vill bara få ut dig ur mitt huvud, ur mitt liv. Vill glömma. Gå vidare. Out of my head!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va stark.. du klarar dig. du e värld mer än så!

2009-04-16 @ 08:47:37
Postat av: Anonym

tss...

2009-04-16 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0