- Underbart

Ännu en underbar dag! Var ju nästan ännu varmare idag än igår och såklart åkte tunnare kläder & solbrillorna på. Vädret gör mig så himla glad! Hade bara 2 lektioner i skolan, sen blev det badet, simmade & så. Sen efter det gick jag till stan och mötte Merdin, han köpte mat på Chicken och jag på Woktime, har faktiskt tröttnat på Chicken. Sen åkte vi hem till mig, satt här ute och solade och hade det jätte skönt. Såg även en humla och fjäril idag, ännu mer vårtecken! Såg till och med en tjej på stan idag som gick barbent, okej det är nog lite överdrivet, det är ju fortfarande kallt i skuggan & när det blåser, men varmare är det iallafall!

Imorron är det fredag, sista skoldagen innan påsklov, så otroligt skönt! Nästa torsdag åker jag till Gotland och firar påsk, ska bli jätte kul, längtar!

Uppdaterar senare, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0