- Torsdag

Mycket härlig dag har jag haft måste jag säga, allt på grund av vädret! Nationella prov  i matte första lektionen då, gick faktiskt ganska bra, eller det kändes bra iallafall, var inte så svårt som jag trodde att det skulle va. Sen resten av dagen spenderades mest utomhus, så himla varmt & soligt det har varit, LOVE IT. Ska bli ännu bättre imorron, får hoppas att det håller i sig nu! Tog en sväng på stan efter skolan, kollade bara runt lite.

Vet ni vad? Imorron ska jag hämta ut dom här snyggingarna på posten:



Kan inte få nog av skor alltså, nu har jag köpt skor för 1500 på en vecka. Är man skogalen så är man!

Hörs senare, pussar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart får du alla pengar ifrån?

2009-04-23 @ 18:07:38
Postat av: Rebecca Engfors

Hur gick det på provet för dig då? :)

2009-04-23 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0