- Tisdag

Hello! Lång dag i skolan, men jag är glad ändå faktiskt. Hade nationella prov i spanska både igår och idag, det var faktiskt svårt .. jag som trodde att jag var en mvg elev HAHA. Ligger på vg justnu, men ändå. Hinner inte skriva så mycket, pappa står ute och grillar och jag ska ut och äta när som helst, grillat är godast! Mums, jag är så jävla hungrig haha. Menmen, slutade 4 idag, på hemkunskapen lagade vi bakad potatis med tonfiskröra och sallad, första gången i mitt liv jag äter tonfisk! Men det var faktiskt helt okej :) Idag har det inte varit så fint väder, men det var ändå ganska varmt ute.

Uppdaterar senare, fast egentligen måste jag plugga, men som vanligt är jag så jävla dålig på att ta tag i det. Så det blir antagligen datorn & sen Desperate Housewifes sen sova typ, fast förhoppningsvis tar jag tag i mig själv och sätter mig och pluggar.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0