- Sunny day

Fyfan vad dålig jag vart på att blogga den senaste tiden!

Men nu har jag faktiskt lite tid att bara sätta mig ner och ägna mig åt datorn och bloggande. Fast egentligen måste jag plugga spanska, men det tar jag senare! Idag har det varit en skön dag, solen kom fram nångång vid lunchtid, då blev mitt humör på topp! Slutade 1 idag, då drog jag och Dajana till Fräcka på kungsgatan och tog en fika i uteserveringen där, så himla varmt och skönt var det! Mys. Satt där i typ 3 timmar, fikade även ett tag med hennes mamma & Migula. Sen tog vi en promenad ner till stan, sen hem till henne. Tog bussen hem vid halv 6, och nu sitter jag här.

Lovar att det kommer roligare inlägg efter det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0