- Så länge vi båda andas

Sitter i skolan nu, har svenska, men jag är klar med mitt arbete och det finns inte så mycket annat att göra så jag sitter lite vid datorn. Efter det här har vi idrott, men vi ska ha teori istället, så det blir bara att sitta i klassrummet och lyssna på läraren när hon pratar. Sen är det iallafall lunch och sen matte sen slutar jag kl 1! Så skönt :) Imorron är det Valborg, och jag har allting planerat för hela helgen, så jag hoppas på en toppenhelg! Med "helg" menar jag torsdag, fredag och lördag! Vi är ju lediga fredag, och det händer ju massa roligt imorron kväll.

Föresten, igår kom mamma hem med fjärde boken i Twilight serien till mig, sjukt glad blev jag, världens underbaraste böcker! Den är jätte tjock och jag verkligen längtar efter att läsa den, men samtidigt vill jag inte att den ska ta slut .. det är ju sista boken :(

Den heter Så länge båda andas. Om ni inte läst böckerna, seriöst läs dom!



Menmen, nu tänkte jag läsa lite bloggar innan den här lektionen är slut. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0