- Påsklov

Äntligen lov! Ska bli så skönt att kunna sova ut varje dag och bara ta det lugnt.

Skoldagen idag var ganska skön, först hade vi nolabb där läraren va sjuk så  vi satt mest vid datorn, sen hade vi musik och jag spelade lite bas, sen hade vi bild då jag redigerade min & Dajanas film, sen lunch & sist skulle vi haft matte men vi skulle läsa så alla satt ute i solen och läste. Mys!

Efter det tog jag en promenad till Merdins skola, var med honom en stund. Sen träffade jag Dajana, vi tog en långpromenad med hennes lillebror. Gjorde även ett stopp på Mc'Donalds där vi köpte lite mat. Sen kom pappa och hämtade mig, vi gick till Wayne's Coffe för han skulle ge något till ägaren där, sen vidare hem.

Ikväll vet jag inte om jag ska hitta på något eller bara va hemma, är så otroligt trött, skulle kunna sova nu. Menmen, får se vad som händer!

Ajustdet, måste berätta om en rolig händelse idag. Vi hade en tävling i skolan om ett påskägg fullt med godis. Nästan alla elever i hela skolan deltog, och man skulle gissa hur långt ett ihopknölat snöre i en burk var. Och gissa vem som vann om inte JAG?! Jag gissade på 575 cm men det var 555 cm, men jag var ju närmast!

Idag körde jag på lockar. Och solbrillorna såklart!




Hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du dom där lockarna? :))

2009-04-04 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0