- Påskafton

Idag har varit en mysig dag med påskfirande och mycket sol. Var först hos min kusin och åt  påskmat och massa godis, tog sen en promenad och sen gick vi runt på stan. Nu är jag jättetrött och mätt, får se vad som händer ikväll, funderar på och försöka få med mig lite folk och dra och bowla, eller kanske bio, sista kvällen nu ju, vill hitta på något. Åker ju hem imorron, båten går vid 4 eller 5. Trots att jag inte är på bra humör alls så känner jag att jag måste iallafall försöka ha lite kul ..

Det värsta som finns är nog när man litar på någon och när man sen inser att personen i fråga inte alls är den man trodde. Du var den enda i hela världen som jag litade på, den enda i hela världen som jag öppnade mig helt för. Du kände mig bättre än vad jag kände mig själv. Jag gav dig mitt hjärta, jag gav dig mig. Du var min bästa vän samtidigt som du var min största kärlek. Du var den viktigaste personen i mitt liv.  Du var den som jag trodde aldrig skulle överge mig, aldrig försvinna, alltid finnas där. Jag trodde dig faktiskt när du sa att du skulle va den som fanns där för mig i slutändan. Du var den sista jag trodde ville/kunde såra mig, jag trodde verkligen på allt du sa .. Nu är det verkligen allvar .. om jag går tillbaks nu skadar jag bara mig själv ännu mer. Aldrig mer.

OOOH jag blir så arg på mig själv.
Jag hatar dig.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0