- Onsdag

Idag är det grått och regnigt ute, inte alls kul. Ska tydligen vara typ så resten av veckan också?

Igår var jag bara med Merdin hela dagen & kvällen, vi tog en cykeltur till Klinga på kvällen och åt där i Mc'Donalds, sen åkte vi hem. Han sov hos mig och idag åkte jag till Maxi med familjen, sjukt vad snyggt & fräscht det har blivit där! Gina Tricot var också mycket finare och inte lika överfullt och stökigt som det är i stan. Hittade en massa fint, speciellt massa fina vår/sommar klänningar! Får ta en närmare titt när mina pengar kommer :) Sen handlade vi lite på Maxi, sen åkte vi till Citygross också, sen hem.

Jag har glömt att berätta för er att imorron åker jag till Gotland. Ska fira påsk där och träffa släkten, ska bli kul. Men tar med mig laptopen så det blir nog lite uppdatering därifrån också, om jag har tid.

Ska börja packa snart tänkte jag, ska nog inte göra så mycket mer idag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0