- My day & shoes

Idag var jag först i skolan, sen drog jag till stan med Malin Lisa och Merdin. Åt lite i MC, sen gick runt lite. Inget köp för mig idag, men såg ett par snygga sandaler från Lindex som jag vill ha:



Så dom blir det att köpa nån dag, nitar är ju så snyggt! Tror att dom kostar 299 kr.

Sen iallafall gjorde jag och Malin lite ärenden, sen åkte vi hem till henne. Sen träffade vi Sanjin och Robin, tog en tur med Sanjins bil och sådär. Det var trevligt iallafall. Sen kom mamma och hämtade mig hos Malin i eksund, så åkte vi till MC och åt, sen vidare till idrottsparken där vi såg på Merdins match.

Nu är jag hemma, borde egentligen plugga, men jag orkar inte. Som vanligt. Jag har något seriöst problem med att ta tag i saker! Igår föresten var jag och Malin och shoppade i Maxi, blev 3 tröjor för mig. Den ena fick ni se i det förra inlägget, det andra kommer senare!

Uppdaterar snart igen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0