- Min helg

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Tänkte berätta lite om min helg hittills. I fredags var jag på fest hos Robin, var där med Merdin Lisa Robin Emelie Natha Kazum och sen kom även massa annat folk, några från Klocket och sen Selver och David och några till som jag inte kunde namnet på. Men det var trevligt :) Runt 1 drog jag och Merdin till MC, där träffade vi på Hannah och massa mer folk. Åt där och bara satt och snackade lite med dom. Vid halv 2 tog jag och Merdin bussen hem till mig, sen sov han här.

Idag har jag legat ute och solat hela dagen, världens härligaste väder, och jag som har så otroligt lätt för att bli brun ser ut som att jag varit utomlands! Låg i bikini och bara stekte i flera timmar, nu är mina ben & min mage nästan svarta, eller okej inte riktigt, men riktigt bruna iallafall.

På kvällen åkte jag in till stan och skulle träffa Merdin och några till, satt bara i folkparken och myste lite, men det blev kallt och mygg attackerade oss så vi gick hem till Merdin. Drog hem ganska tidigt.

Har även hämtat ut mina älskade skor från H&M, ska visa dom imorron tänkte jag! Fast ni vet ju redan hur dom ser ut men ändå, dom är så fina, och faktiskt ännu finare i verkligheten än på bild!

Det ska tydligen bli lika fint väder imorron som det varit idag, så det blir nog att ligga ute och sola hela dagen! Så härligt.

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut några bilder så vi får se hur brun du blev! =)

2009-04-26 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0