- Café Soda

Har haft en jättemysig kväll. Åkte in till stan vid halv 9, mötte sedan Merdin Esat Jasse Dajana Klaudija & Jelena. Vi drog till Soda och tog en fika, sen drog vi vid 11 för dom stängde, så tog vi en sväng förbi MC. Mer händelserik än så har inte kvällen varit, men de va mys ändå. Nu sitter jag här, jätte pigg faktiskt, vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli trött. Men det är ju lov så det gör egentligen ingenting.

Hoppas att ni njuter av lovet, för det gör verkligen jag. Även om man inte hittar på något speciellt är det så skönt att veta att man inte behöver gå upp tidigt, tänka på plugg eller liknande. Love it!

Nu ska jag vell försöka sova, men först läsa lite bloggar & kolla runt lite på internet. Vi hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0