- Bad updates

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Har iallafall haft en bra helg. Minns inte vad jag gjorde i fredags haha, men i lördags var jag med Malin & Hannah, sen sov vi hos Malin i eksund också. Igår tog jag först en fika med Merdin på fräcka, sen på Soda med Dajana Hannah Klaudija Jelena & Malin. Klaudija och Jelena är Dajans kusiner som är här och hälsar på från malmö :) Idag var jag först i skolan, hade utvecklingssamtal och gjorde nationellt prov, allt gick jättebra! Sen gick jag ner till stan och mötte Merdin & Jasse, sjukt fint väder är det ute, så vi tog en glass. Sen åkte jag hem och ikväll ska jag till stan igen och hitta på något kul, men vet inte vad än :)

Kommer mer uppdatering jag lovar, vet inte idag men det kommer bli bättring! Hörs snart, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0