- 1:a April

Ooh, första april idag! En riktig vårmånad. Och gud vilken härlig dag det har varit idag! Så himla varmt och skönt ute, och vårjackan + solglasögon & tygskorna åkte på, ÄNTLIGEN! Har varit ute väldigt mycket idag, först på alla raster i skolan, sen skulle vi på teater på Östgötateatern så jag & Dajana tog en promenad ner dit. Teatern var helt okej, fanns vissa roliga scener tex som när alla sprutade sönder varandra med ketchup, annars var den ganska långtråkig. Lite för lång för min smak också, 2 och en halv timme + 30 min paus. Den hette iaf Ett Drömspel.

Efter skolan tog jag Dajana och Merdin en promenad med Dajanas lillebror Enid i barnvagnen. Han är så söt, vill äta upp honom! Sen var jag och Merdin ute i solen mestadels av dagen, blev nog att va ute från 4-6. Men det är så härligt, blir så glad av sol!

Imorron har jag och Merdin bestämt att äta glass på Halvars eftersom det nyss öppnat. Vadå vårkänslor?!
Ska även till badet imorron med skolan, ska vell simma & sånt.

Nu sitter pappa ute i trädgården och grillar kött som vi ska äta till middag, mums. Uppdaterar senare, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0