- Sommaren 08.

Eftersom bloggen blir roligare med lite bilder tänkte jag lägga in lite bilder från i somras :) Enjoy!



Olly & jag i Thailand, bästa resan ever.



På ett diskotek/bar i Thailand, OM vi hade kul.





Poolen & havet.



Älskar denhär bilden på oss.



När vi kom hem gick vi mycket på utebion på kvällarna.
Sommaren tillbringades mycket med dom här 2, nava & olly.




Vi rökte väldigt mycket vattenpipa också, varannan dag typ haha.



Ett tag var det faktiskt fint väder i Sverige, då solade och badade jag väldigt mycket.
Här i Varamon i Motala.



Det slutade med att jag såg ut såhär, BROWNIE! :D



Tillbringade mycket tid på himpa med massa folk.
Låg och solade, badade, rökte vattenpipa & hade de skönt.



Var på The Voice 08 i Sthlm, GALET kul!

Nu orkar jag inte lägga in mer bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0