- Me, myself & I.

Jag inte har så många läsare justnu eftersom jag precis har börjat blogga igen, dom som läste min blogg förr (Caaaroline.blogg.se) vet ju vem jag är, men kommer antagligen få en hel del nya läsare nu när jag har en annan blogg, så tänkte berätta lite om mig själv.

Jag heter Caroline Ståhl, 15 år, bor i Norrköping. Jag älskar att shoppa, några av mina största intressen är kläder och skor och allt som hör till. Jag är en riktigt shopaholic, varje gång jag är nere på stan (ofta flera gånger i veckan) har jag med mig något nytt hem. Annars älskar jag att umgås med mina vänner & min pojkvän Merdin :) Jag är en rolig glad och positiv tjej som oftast ääälskar livet, skrattar och pratar mycket & älskar att lära känna nya människor och umgås med folk. Men jag har också mina dåliga dagar som antagligen kommer märkas här i bloggen. Den här bloggen kommer att handla om mina dagar, mina tankar och funderingar, kommer skriva ner mina känslor och händelser i mitt liv. Kommer också ta med mycket om mode, kläder och mina inköp jag gör. Jag har usprung från från Thailand & Usa men är mest svensk. 25% thailändare, 25% amerikan och 50% svensk. Så jag är en riktigt blandras haha ;) Vet inte riktigt vad jag ska säga mer, jo jag går i nian nu, och är SJUKT skoltrött. Även fast jag har höstlov nu känner jag redan nu att jag inte kommer orka med enda till jul .. endå är skolan något jag tycker är väldigt viktigt och jag gör alltid oftast mitt bästa .. när jag orkar. Just nu har jag ganska bra betyg, men jag vill höja mig i dom flesta ämnena. Så ni får vänja er vid att jag kanske inte kommer uppdatera så mycket alla skoldagar, dom går åt till plugg och brukar vara så trött efter en skoldag. Om ni undrar något mer är det bara att fråga :) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0