- Design ..

Okej, som ni ser håller jag på och leker lite med designen, eller jag&jag det mesta har Olly hjälpt mig med (a) Är nöjd med bakrunden och texten & allt sånt, men det mesta andra ska bort, headern ska ändras helt och jag vill ha en hel del ändringar här & där. men det här duger så länge, det andra får komma med tiden :)

Gud vad kallt det är ute nu, det är ju verkligen vinter. Jag har börjat använda min tjocka peak performance jacka eftersom det är så kallt, den är så mysig och så skönt att inte behöva frysa!

Ska försöka komma igång med bloggandet på allvar nu, har saknat det så mycket så jag tycker faktiskt att det ska bli kul :) Hoppas att ni uppskattar det också. Menmen, snart kommer ni iallafall få se en snygg design och en hel del mer updates. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0