- What hurts the most ..

För att ingenting nånsin kommer kunna bli som förut ..
Jag kan inte förstå hur du kan behandla mig så. Jag har visserligen betett mig dåligt, men det var LÄNGESEN. Jag sårade dig aldrig med avsikt och ville inte se dig ledsen. Inte som du med mig nu. Vad du inte förstår är att du förstört mig. Visst, tiden läker alla sår, men det jobbigaste är, hur ska jag kunna gå vidare? Du är en del av mig, en del av mig&min familj, du känner mig bättre än alla, vet exakt allt om mig, var den som fanns där när jag var lessen. Du gav mig helt enkelt det jag behövde, kärlek & trygghet. För mig var du verkligen trygghet, när jag var med dig kände jag mig som lyckligast. Jag undrar om jag nånsin kommer känna så här med någon annan. Jag planerade min framtid med dig, trots att jag bara är 15. När jag tänkte på framtiden eller bara något år framåt var du en självklar del av det. Jag trodde aldrig att jag skulle bli kär i dig, i början ignorerade jag dig totalt och sket totalt i dig. Du bad mig att träffa dig hela tiden men jag brydde mig inte, och det var på den tiden jag sårade dig. Men det gjorde jag ALDRIG med avsikt. Nu efter ett år är du bland det viktigaste i mitt liv och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Jag kommer sakna dig varje dag, och då menar jag verkligen varje dag. Det kommer inte gå en dag utan att du finns i mina tankar. Vart jag än går, utanför mitt hus, ner till stan, till en annan stad, skolan, ÖVERALLT finns det minnen med dig. Allt vi gjort, allt vi upplevt. Mina bästa dagar i mitt liv har jag haft med dig. Jag har alltid haft roligt med dig, alltid kunnat varit mig själv. Nu tar du mig för givet, leker med mig som om jag vore nånting som inte betyder något. Det var JAG som gav dig allt detta, tänk på vad du hade innan. Hur var livet innan du träffade mig? Nu är allt så annorlunda. Jag är lessen VARJE dag på grund av dig, vad du säger till mig, hur du beter dig. Förut var jag lycklig varje dag på grund av dig. Förr när jag skulle gå till skolan (när du fortfarande gick kvar) kunde jag vara glad bara för att jag visste att jag skulle träffa dig. Du lyste upp mina dagar. Jag minns när jag pratade med en lärare när du kom fram till mig & hälsade (precis i början) och hon sa; Det där är kärlek Carro. Hans ögon verkligen glittrar när han tittar på dig, han ser så himla kär ut. Och det var faktiskt en lärare som sa de .. Och det VAR verkligen så, du ville ge mig allt och du behandlade mig som en prinsessa, och det är nu jag förstår att jag borde tagit mer vara på det. Men nu är vårat förhållande inget förhållande, och jag är så besviken på mig själv, på dig, på OSS, för att vi bara låtit det bli såhär. Vi kunde fortfarande haft det så underbart. Och vet du? Jag tror att jag alltid kommer älska dig, vad du än gör eller säger till mig. Och jag kan inte fatta att du inte vill ha mer med mig och göra längre, förut klarade du dig inte halv dag utan mig? Och jag önskar bara att jag kunde vrida tillbaks tiden, jag skulle vilja stanna där föralltid. Tiden då vi var som lyckligast, då vi bara brydde oss om varandra, tiden då allt var underbart. Kärlek är verkligen det bästa som finns, men också det värsta. Vill bara att allt ska bli som förut eller att det ska sluta helt men det går inte, för som jag sa, jag älskardig utav hela mitt hjärta& jag menar det.  Men jag antar att jag måste släppa taget nu, måste FÖRSÖKA gå vidare, även om jag inte vill. Det kommer bli så otroligt svårt, och oavsett vad kommer jag vara sårad, så det spelar egentligen ingen roll. Det kan inte fortsätta såhär, trots att jag älskar dig, vi måste få ett slut. Om jag klarar av det .. du skulle bli förvånad om du visste hur mycket du betydde för mig, men mest förvånad är nog jag själv. Jag trodde aldrig att du skulle kunna ta en så stor plats i mitt hjärta som du gör .. kan inte fatta att det blev så här. Jag tror inte du förstår hur mycket du sårar mig, så många tårar jag fällt för dig borde ingen fälla för någon. Det förtroende jag hade för dig, finns inte längre kvar. Hur kan du bete dig såhär mot mig? Men jag antar att jag blivit van nu. Ändå svider de exakt lika mycket varje gång. Förstår du inte hur dåligt du får mig att må? Jag försöker tänka på allt du gjort mot mig, vill hata dig, men det går inte. Kan bara tänka på allt underbart vi haft tillsammans. Så många minnen, skulle vi få ut allt som har med dig att göra ur mitt huvud. Men så länge du mår bra ska jag inte klaga .. Och om det är så här du vill ha det, ska jag göra allt för att kunna gå vidare. Men att jag kommer sakna dig är inget jag nekar, kommer sakna dig så mycket. Jag visste att det skulle ta slut, men inte nu .. inte när jag känner så här. Älskar dig.


When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

High up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth
Why do all good things come to an end?

__________________________________

För jag gav dig allt, allt jag hade
allt jag kunde


Kommentarer
Postat av: seelmaa

fett fin text :/

2008-11-08 @ 22:49:55
URL: http://aanotherside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0