- Why?

Asso vad ska man skriva? När man är så arg, sårad och lessen att man inte vet vart man ska ta vägen. Jag förstår bara inte VARFÖR du ska göra såhär. I mer än ett år har vi inte kunnat varit utan varandra. Du vet vad jag känner för dig och du vet vad du betyder. Och jag vet vad du känner för mig också. Varför måste du göra såhär? Om vi bara kunde strunta i allt och koncentrera oss på det viktigaste, oss, vi, vårt förhållande. VÅR KÄRLEK. Men det är försent nu, det kommer ALDRIG att kunna bli så som det va förr mellan oss. För många misstag, för många missförstånd, hela vårt förhållande har varit ett misstag och det har jag insett nu. Och sorry bloggen för att ni ska behöva läsa allt som ni säkert inte förstår nånting av men ja måste ju skriva av mig! Men så du vet, jag kommer ALDRIG förlåta dig för allt det här. Och jag hatar dig, samtidigt som jag älskar dig, men nu har det gått över gränsen. Eller det har det vell gjort för längesen egentligen, men nu tänker jag inte acceptera det här mer. Det känns bara som att jag har så mycket mer att säga dig .. det har gått så snabbt nu, upp & ner en väldigt lång tid, mer ner för vårt förhållande än upp .. men jag antar att det inte kommer kunna bli vi igen, inte efter allt som hänt. Och det kommer & ta tid, jag kommer att va lessen, jag kommer ångra mig, jag kommer sakna dig .. men det går över, right? Är det inte så man säger? Tiden läker alla sår?

Things will never be same without you.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är i sånna tillfällen du ska ringa mig. men de gör du ju inte längre.. <3

2008-11-17 @ 19:30:20
Postat av: Caroline

Olly? <3 Förlåt ..

2008-11-18 @ 14:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0