- Twilight.



Som sagt var jag på bio och såg Twilight i fredags, jag hade väldigt höga förväntningar på den eftersom jag hört av alla som sett den att den helt klart är en av dom bästa filmerna dom sett, att den är helt fantastisk osv. Jag tror att jag hade lite för höga förväntningar på den, för lite besviken blev jag, men ärligt talat så var den väldigt bra. Jag brukar inte tycka om övernaturliga saker & denhär handlade ju om vampyrer, men filmen handlade ju främst om kärlek och sånt älskar jag. Och det här var ju verkligen äkta kärlek. Jag tror faktiskt att den är en film mer för tjejer, men jag tycker ni ska se den, helt klart sevärd. Och jag som är väldigt känslig fick så klart tårar många gånger i filmen, och det är så det ska vara i en kärleksfilm, och han är helt underbar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0