- Torsdag.

Skola idag som vanligt då, blir ganska mkt skol snack just nu men de är ju de man gör om dagarna tyvär. Kort & skön dag, sista lektionen va vi bara i aulan och lyssnade på några som pratade om gymnasieval & sånt. För mig blir det nog samhäll på Kungsgård eller De geer. Vad tycker ni? :) Ni som går där kan ju gärna berätta vad ni tycker om skolorna.

När jag kom hem testade jag först att locka håret med min nya locktång för och se hur de blir till på lördag, skit bra är den och jätte fina lockar. Sen kollade jag på One Tree Hill, också ett av mina favorit program. Sen åkte jag ner till stan en snabbis och fixade en grej :)

Imorron är det skola igen då, sen efter ska jag till stan & sola, sen köpa lite grejer tills på lördag. Jag kanske tjatar, men ååh vad kul jag ska! Längtar haha. Imorron ska jag antingen på fest hos lisa eller så ska jag va barnvakt. Det beror helt på mina föräldrar faktiskt haha. För mig spelar de ingen större roll, ska ju ändå festa på lördag men självklart vore de kul me alla brudarna imorron. Menmen, får se hur det blir :)

Återkommer senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0