- Torsdag.

Idag har jag inte varit i skolan, vaknade upp med världens huvudvärk & orkade helt enkelt inte gå upp så jag fortsatte sova. Vid tolv gick jag upp och åkte ner till stan för att sola. Sen åt jag&merdin på chicken kebab, sen gick vi hemåt till mig. Har packat lite sommarkläder och sånt idag :) Måste plugga sen också, har hemkunskapsprov imorron. Såg att ja fått ganska många kommentarer, speciellt på inlägget med bilder på mig haha, tack så mycket ni är så söta! :) Nu ska jag äta lite, puss på er!

Ser konstig ut på bilden, den togs för kanske en månad sen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt :)

2008-11-30 @ 21:34:17
URL: http://hejmelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0