- Told you so.

Jag sa ju att jag skulle bli sjuk, eller jag kanske sa att jag kände mig sjuk, men nu har jag iaf feber och gick hem från skolan efter lunchen. Det första jag gjorde när jag kom hem var att gå och lägga mig, sen sov jag i ungefär 3 timmar. Har inte pluggat ett dugg, men eftersom jag ska vara hemma imorron ska jag plugga då. Gud vad jag skjuter upp det hela tiden, men ja, imorron SKA jag! Snart kommer nog merdin hit och gör mig sällskap, mamma pappa & min syster är i linköping och kommer vara där till sent ikväll. Ganska skönt och vara ensam hemma, men inte när jag är sjuk .. då ska ju dom ta hand om mig haha :( Har suttit och tittat på One tree hill, åh vad jag älskar det. Vet inte riktigt vad ska jag ska skriva om faktiskt, skriv gärna en kommentar om det är något speciellt ni vill läsa om eller så :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilder på han den där merdin? :)

2008-11-12 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0