- Tisdag.

Ännu en skoldag nu då, kort & ganska skön dag bara att jag känner mig lite halv sjuk. Har jätte ont i halsen och känner mig jätte trött & hängig. Det här vädret gör en så trött & deprimerad också, bara regn regn & regn.

Fick reda på att jag ska ha min svenska intervju på fredag, ooh blir så nervös redan nu! För er som inte vet vad jag menar med det är att alla i nian har skrivit ett C.V och ett personligt brev (sånt som man lämnar när man söker jobb) och sen ska man då på "anställnings intervju" några får bli intervjuade av vår lärare eller av en i klassen. Och detta ska man göra framför hela klassen, och jag tycker det känns mer nervöst när vår lärare ska intervjua eftersom det blir mer seriöst då. Det är bara 3 - 4 som ska bli intervjuade av vår lärare, och JAG är självklart en av dom. Resten blir av någon i klassen. Aja, det kommer nog bli bra, får vell träna lite :)
 
Idag ska jag bara va hemma och ta det lugnt, vem vill gå ut i dehär vädret plus att jag måste plugga. Merdin kommer vell hit en stund sen också. Återkommer senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0