- Tisdag.

Hello bloggen! Har inte skrivit på ett tag, har haft ganska fullt upp, hoppas ni förlåter mig (a) I lördags kväll va jag på nattcupen som jag sa, men innan det gick jag&malin hem till dajana och förfestade lite. Sen åkte vi till navesta & va där, dansade och träffade folk. En helt okej kväll :) I söndags ägnade jag mig mest åt flytten om en vecka. Igår va jag i skolan som vanligt, sen DIREKT när jag kom hem satte jag mig & pluggade till so provet. Framsteg framsteg.
 
Idag har jag bara varit i skolan som vanligt, sen träffade jag merdin en stund faktiskt, sen nu har jag badat i typ 2 timmar, tände massa ljus och släckte lampan och hade i lite badskum & badoljor i vattnet, MYS på det! Känner mig helt avslappnad nu, skööönt. Har pluggat lite idag också, men mest bara tagit de lugnt.
 
Jag längtar redan till helgen som vanligt, och föresten FYFAN vad äckligt mycket snö det är ute nu. Igår när jag skulle gå till skolan va jag tvungen & be pappa skjutsa mig (även fast jag bor ca 500 meter från skolan, om inte mindre) för det va typ stöstorm och ISKALLT ute. Så han fick skjutsa mig både igår&idag :) Jag verkligen hatar snö och vinter, nu kan man verkligen inte gå ut utan att frysa ihjäl. Men det ska tydligen försvinna till imorron sa nån i skolan eftersom de ska bli plusgrader imorron, skönt. Hoppas snön aldrig kommer tillbaks. Eller jo i jul kanske men sen ska den försvinna direkt. Skriver snart igen, har lite bilder att visa också :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0