- Skola & teater.

Skola idag då, tröttare än vanligt på morronen, men tröttheten gick över till ett jätte bra humör till slut :) Istället för att ha några lektioner efter lunchen gick alla nior på teater, haha det måste va det sjukaste & sämsta jag nånsin sett. Asso de kan inte bli konstigare än den där teatern, jag fattade INGENTING. Menmen, bättre än skola iaf. Sen gick jag hem och nu sitter jag här. Ska åka iväg snart och kolla på tapeter me mamma, börjar bli dags att planera rummet snart. Ska bli skit kul faktiskt, de ska bli så snyyyggt! Sen ska mamma få köpa en locktång & lite andra saker till mig tills på lördag också. Och för er som inte vet vad som händer då så är det ju Piraja Gymnasie Idol Party eller vad man nu säger, största gymnasiefesten i Sverige, ungefär 2000 personen i Louis De Geer, finalisterna i Idol kommer också. Herregud vad roligt jag ska ha! Menmen, nu ska jag läsa lite andra bloggar :) Uppdaterar senare, kanske blir lite bilder på tapeter & annat ikväll :) Puss.

Kommentarer
Postat av: jessica

den här gymnasiefesten är det bara för gymnasieelever elr för alla? måste man ha inbjudningskort? :P

2008-11-04 @ 20:08:26
Postat av: jessica

den här gymnasiefesten är den bara för gymnasieelever eller för alla? måste man ha inbjudningskort? :P

2008-11-04 @ 20:09:39
Postat av: Caroline

Man måste ha biljett :P bara för gymnasieelever egentligen.

2008-11-04 @ 20:20:46
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Folk kommer titta snett på dig för du är 93:) tro mig

2008-11-05 @ 21:04:16
Postat av: Caroline

Och jag bryr mig så mycket om dom kollar snett? Omogna jävel, som att jag inte skulle kunna va 92a herregud.

2008-11-05 @ 21:16:18
Postat av: omogen jävel.

Haha nej ; ) folk vet ju att du inte är 92a? men ha det så kul haha

2008-11-06 @ 14:50:51
Postat av: Caroline

aa 1800 personer vet ju att ja inte är 92a va? ja ska ha så jävla kul, bye

2008-11-06 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0