- Sjuk.

Hemma från skolan idag, har bara varit hemma, tagit de lugnt, merdin kom hit ett tag också, vi spelade lite play station 3 och myste :) Mår lite bättre nu, men går nog inte imorron heller. Har tränat på min intervju nu också, haha min syster fick va intervjuaren eller hur det stavas. Och jag har kommit på jag är fan snabbtänkt! Kom på jättesmarta svar snabbt haha ;) Skulle egentligen gått och ätit me Dajana på Kina idag som vi bestämt, men nu går de ju inte eftersom jag är sjuk. Men next week får de bli. Imorron vet jag inte vad som händer, men på lördag ska jag festa har jag bestämt. Är så partysugen hihi. Såg på One tree hill som vanligt nyss, asso det är sjukt vad bra den serien är. Haley&Nathan, ååh gulligaste paret! Jag vill också gifta mig haha, merdin är du på? ;) Nej men nu ska jag sluta skriva, är så trött, även fast jag sovit mestadels av dagen. Eller nja, iaf legat i sängen. Men jag återkommer senare hörniiiiii, puss.

Kommentarer
Postat av: Merdin

of course baby :d

2008-11-13 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0