- School.

Skola idag som vanligt, hände inte mycket förutom att jag äntligen gjort min intervju. Skönt & ha det över :) Gick jättebra faktiskt, mycket bättre än väntat :) Nu sitter ja här har precis ätit, har så jävla ont i nacken haha har haft det hela dagen. Ja har riktigt mycket plugg asso, så borde egentligen ta tag i det.

- Spanska prov&läxförhör imorron
- Idrottsprov fredag
- NO läxa till fredag
- Världens största SO prov nästa tisdag
- Hemkunskapsprov nästa fredag
- SO uppsats inlämnad måndag

Är inte klar med nått av det här, så kanske borde plugga haha. Blir inte så mycket bloggande nu, har ju fullt upp som sagt. Ååh jag längtar till helgen, ska festa på lördag me dajana, alltid lika kul! Menmen, nu ska jag plugga lite español. Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0