- Plugg plugg plugg.

Vanlig skol dag idag, ganska tråkigt som vanligt. Jag vill bara att de ska va jul lov nu nu nu! Har så otroligt mycket plugg nu, det här är vad jag måste göra denhär veckan.

Matteprov på torsdag [ ]
NO fysik inlämning [x]
Svenska intervjuv [ ]
Spanska prov på onsdag ( omprov) [ ]
Spanska läxförhör onsdag [ ]

Herregud hur ska jag hinna .. eller ja, det handlar vell mest om ork. Men gjorde klart min fysik hemtenta idag så det är ju bra. Ett IG mindre. Hade 2 IGn förra terminen, men förhoppningsvis inga denna termin. Och för att ni inte ska tro att jag är helt osmart hade jag faktiskt 2 MVGn och 6 VGn också :) 

Annars idag har jag bara pluggat och träffat merdin en stund. Det är absolut inte min dag idag, känner mig så trött, deprimerad och förvirrad. Hoppas att allt löser sig, känns som att alla problem alltid kommer fram med höstern/vinter & skolan .. menmen, nu ska jag göra lite annat på datorn. Återkommer kanske senare, puss.

Kommentarer
Postat av: lala

vilka 2 ämnen har du mvg i? :)

2008-11-12 @ 14:26:19
Postat av: Caroline

Svenska & historia :)

2008-11-12 @ 17:37:07
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0