- Piraja.

Piraja igår kväll då, precis lika kul som ja trott, dansade dansade & dansade och med mina 12-centimeters klackar hade jag skapligt ont i fötterna när jag gick hemåt kl 2. Roligt folk & bra musik, såg ju idolerna också, yazmina loulou jesper sepideh & lars uppträdde, har jag glömt nån? Hm, dom som åkt ut iaf. Och alla tyckte jag skulle ha lockigt hår men haha, körde på platt eftersom lockarna lätt går ut & förstörs när man dansar :) Och jag hade klänning på mig & bara ben, och jag frös inte ett dugg, trots vinterkylan. Fan va snabbt denhär helgen har gått asso. Än så länge har jag bara 2 bilder från igår, men kommer mer nån annan dag.



Jag & Olly på väg till flygeln :)



Puss på snyggis Olly :D

Men nu ska jag snart sova, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0