- My day.

Ännu en dag hemma, åkte och kollade lite på saker till vår nya lägenhet också. Sen kom merdin hit ett tag, har faktiskt börja packa lite nu, och DET ÄR BARA TVÅ VECKOR KVAR TILLS VI FLYTTAR. Och jag har börjat packa NU, fan va snabbt tiden gått. Men de ska bli jättekul, speciellt & fixa i ordning mitt rum. Känner mig lite stressad bara.

Ikväll ska jag vell ut och hitta på något, får se vad som händer :)

Såg att jag värvat några medlemmar till Gratiskläder, jättekul ju.
Så ni som fortfarande inte blivit medlemmar, bli det nu!
Ni kan ju faktiskt få gratis kläder hur lätt som helst (presentkort på Gina eller H&M)
Ett presentkort kan man först få när man samlat ihop 400 poäng, du får 50 genom att bara bli medlem.
Du kan samla poäng genom att värva medlemmar, besöka hemsidor och ta del av olika erbjudanden. Det mesta är gratis, men endel är inte det, så läs noga innan ni gör något :)
Tryck här för att bli medlem; http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=112600

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0