- Lördag.

Hade en mysig fredagskväll igår, först gick jag till dajana & va där ett tag, sen tog vi en lååång kvällsfika på fräcka på kungsgatan, senare kom hannah och gjorde oss sällskap också :) mys på det! Nu har ja precis vaknat för ett tag sen, ligger fortfarande i sängen & jag älskar lööördagar! Ikväll blir det "disco" & nattcup i navesta med tjejorna, ska dit för folkets skull haha :) kanske blir kul. snart kommer malin hit trorja, sen senare ikv möter vi upp resten. Och vet ni? JAG FLYTTAR OM EN VECKA. Kan inte fatta det, jag har knappt packat nånting i mitt rum, bara småsaker i två kartonger. Nu känner jag mig lite stressad haha. Och på tal om stress, skulle ju åkt till stan idag, men tror ni jag hinner det när jag vaknar så här dags när det stänger 4. Nae va. Men, imorron ska jag försöka faktiskt, jag är ju så sugen på att shoppa! Återkommer senare, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0