- Irriterad.

Att de ALLTID ska finnas massa anonyma idioter som ska kommentera saker. Om ni har något och säga skriv iaf erat namn era fega patetiska idioter.

Menmen .. idag har jag varit i skolan, gjorde bip test på idrotten (konditions test) OM ja inte dog. Så jävla jobbigt. Sen fick vi sluta mycket tidigare för vår bästa matte lärare, älskar thomas! Och jag är så jävla trött hela tiden, plus att jag är på sämsta humöret och jag orkar inte med skolan. Ooh vad jag klagar, men lite måste jag ju fan få klaga, skolan dödar mig! Men imorron är det torsdag, sen fredag sen LÖRDAG. Skönt att jag äntligen ska få lite kul. Ja orkar inte skriva mer justnu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0